Har du allerede betalt?
Hvis du har afbestilt en rejse helt eller delvist, vil beløbet du har betalt blive tilbageført. Der går typisk 3-5 bankdage før pengene er tilbage på den konto, hvor pengene blev trukket.
Har du endnu ikke betalt?
Har du afbestilt en del af din rejse, som endnu ikke er betalt, skal du være opmærksom på, at du selv skal ændre indbetalingsbeløbet. OCR-linjen som står på fakturaen kan stadig anvendes – det er kun beløbet som ændres.
Fakturaen sendes til dig via e-mail til den e-mailadresse, du oplyste ved dit køb. Det er også den adresse, der er registreret hos Captum.
Hvis du ønsker at få fakturaen sendt med posten, kan du kontakte os på kundeservice@captumgroup.dk
Når købet er gennemført, sendes fakturaen til den email-adresse, du angav under ordren. Betalingsperioden er 14 dage. Hvis du mangler din faktura, kan du kontakte kundeservice@captumgroup.dk.
Husk på, at det kan tage op til tre bankdage, før en betaling registreres. Kontakt vores kundeservice, hvis der er gået mere end tre bankdage, og din betaling stadig ikke er blevet registreret.
Det mindste godkendte beløb, du skal betale, fremgår af delbetalingsfakturaen, som du modtager hver måned. Den mindste månedsindbetaling er 5 %, dog mindst 100 kr.
Betalingsansvaret ligger hos den, der har ansøgt om og fået bevilget kreditten. Hvis betaling ikke sker rettidigt, tillægges et rykkergebyr på p.t. 100 kr. Hvis kravet forbliver ubetalt, kan der opstå afgifter i forbindelse med indsamlingsprocedurer. Påløbne rente og afgift kapitaliseres.
Når købet er gennemført, sendes fakturaen til den email-adresse, du angav under ordren. Hvis du ikke har modtaget din faktura, bedes du kontrollere, om den kan være havnet i din spammappe. Er den det, så husk at gøre vores afsender-e-mail til en “sikker afsender”. Det gøres som regel ved at højreklikke på e-mailen og vælge “Tilføj afsender som sikker afsender”.
Hvis du mangler din faktura, kontakt vores kundeservice: kundeservice@captumgroup.dk.
Hvis du foretrækker Fleksibel Delbetaling, så kan det godt lade sig gøre. Du skal blot følge instruktionerne på din Faktura. Bemærk, at der kommer udgifter i form af rente og administrationsgebyr, hvis du vælger Fleksibel Delbetaling. Vilkårene for delbetaling finder du her.
Der opkræves et rykkergebyr på p.t. 100 kr, såfremt: * betalingen registreres hos Captum efter forfaldsdatoen * betalingen helt mangler for en måned * beløbet, du indbetalte, er mindre end det minimumsbeløb, der skulle indbetales i henhold til fakturaen
Du kan nemt kontrollere, hvilke fakturaer, der er blevet betalt, ved at kontakt vores kundeservice. Hvis du mener, at gebyret er forkert så kan vi finde ud af, hvad der er sket.
Det kan du godt. I stedet for at følge den faste betalingsplan, du valgte på købstidspunktet, kan du vælge at betale som minimum det mindste beløb, der står angivet på delbetalingsfakturaen. Det indebærer, at du ændrer dine delbetalingsvilkår til vilkår for Fleksibel Delbetaling. Vilkårene for delbetaling finder du her.
Delbetalingsfakturaen sendes til dig via e-mail til den e-mailadresse, du oplyste ved dit køb. Det er også den adresse, der er registreret hos Captum. Hvis du ønsker at få fakturaen sendt med posten, kan du kontakte os på kundeservice@captumgroup.dk
Vi sender din delbetalingsfaktura til dig via e-mail omkring den 15. i måneden. Hvis du mangler din faktura, kontakt vores kundeservice.
Vi sender din delbetalingsfaktura til dig via e-mail omkring den 15. i måneden. Hvis du ikke har modtaget din delbetalingsfaktura, bedes du kontrollere, om den kan være havnet i din spammappe. Er den det, så husk at gøre vores afsender-e-mail til en “sikker afsender”. Det gøres som regel ved at højreklikke på e-mailen og vælge “Tilføj afsender som sikker afsender”.
Hvis du mangler din faktura, kontakt vores kundeservice.
På din delbetalingsfaktura finder du alle de oplysninger, du behøver for at gennemføre din betaling. Hvis du mangler din faktura, kontakt vores kundeservice: kundeservice@captumgroup.dk.
Du kan benytte dig af to betalingsfrie måneder om året, såfremt du har valgt Fleksibel Delbetaling. Ingen af de fire første måneder kan være betalingsfrie, og du skal foretage mindst fire indbetalinger i træk, inden du kan gøre brug af en ny betalingsfri måned. Renten og administrationsgebyret for den betalingsfrie måned lægges til gælden og ved at gøre brug af en betalingsfri måned, forlænges tilbagebetalingstiden.
Du har naturligvis ret til helt eller delvist at indfri din gæld før tid uden ekstra omkostninger.
Det mindste godkendte beløb, du skal betale, fremgår af fakturaen, som du modtager hver måned. Den mindste månedsindbetaling er 5 %, dog mindst 100 kr.
Hvis betaling udebliver over flere måneder, har vi ikke længere mulighed for at opretholde din bevilgede kredit. Du modtager et brev med oplysninger om opsigelse, hvor vi også informerer om det forfaldne beløb (inkl. renter og gebyrer), der skal betales inden den angivne forfaldsdato for at undgå opsigelse.
Modtager vi din betaling inden forfaldsdatoen, har du naturligvis mulighed for at fortsætte din delbetaling i henhold til vores vilkår. Modtager vi ikke nogen betaling efter forfaldsdatoen, overgår sagen til vores inkassorepræsentant. Det betyder yderligere udgifter og risiko for betalingsanmærkning for dig.
Det er meget enkelt at betale med Captum, men vi ønsker selvfølgelig, at det samtidigt skal være sikkert for dig som kunde. Der kan derfor blive foretaget en kreditvurdering, hvor vi også kontrollerer din identitet. Kreditvurderingen indebærer, at vi i visse tilfælde indhenter kreditoplysninger om dig. Vi forbeholder os retten til i visse tilfælde at afslå kredit eller betaling med faktura.
Kontakt os på kundeservice@captumgroup.dk, eller på telefon 96 20 02 10, så undersøger vi, hvad der er sket.
Vores kontonummer er 6004 2024905.
Vi kan helt sikkert sørge for, at du modtager din faktura med post hver måned i stedet for via e-mail. Kontakt os på kundeservice@captumgroup.dk, så løser vi det til den kommende måned. Hvis det er første gang, du modtager en faktura, bliver den automatisk sendt til den e-mailadresse, du oplyste ved dit køb.
Hvis din e-mailadresse ikke er korrekt, eller hvis du ønsker at skifte e-mailadresse, skal du kontakte vores kundeservice på kundeservice@captumgroup.dk og give besked om, hvilken e-mailadresse du fremover vil have dine fakturaer sendt til.
Hvis vi af en eller anden grund vil tilbagebetale penge tilbage til dig, vil dette ske ved at tilbagebetale din bankkonto.
Du finder alle vores vilkår på captumgroup.dk/delbetaling/delbetalingsvilkår captumgroup.dk/faktura/fakturavilkår
Se vores cookiepolitik, som du finder her
Vi byder alle synspunkter velkommen, da de er med til at forbedre vores tjenester. Kontakt os gerne via e-mail: kundeservice@captumgroup.dk. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt med eventuelle tiltag eller forbedringer.
Hvis du ønsker at klage, skal det i første omgang ske til vores kundeservice. Vi vil gerne udrede problemer eller misforståelser, der måtte være opstået, og kan også gå videre med dine synspunkter. Hvis du er utilfreds med den måde, din sag er blevet håndteret på, anbefaler vi, at du indsender din klage til klagomal@captumgroup.se. Vores klageansvarlige vil da helt upartisk gennemgå sagen omhyggeligt og foretage en ny vurdering.
Hvis du fortsat er utilfreds, anbefaler vi, at du igen kontakter den klageansvarlige og beskriver din sag med så mange oplysninger som muligt. Vi vender derefter tilbage til dig med en endelig afgørelse.
Hvis du er utilfreds med måden, din sag og dine synspunkter er blevet behandlet på af Captum Group AB, kan du også rette henvendelse til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Forbrugerrådet Tænk, giver gratis rådgivning om købeloven og markedsføring. Se også Forbrugerombudsmandens hjemmeside for yderligere vejledning.
Hos Captum er kundeservice vores passion, og vi ønsker kun glade kunder. Hvis du har nogen spørgsmål eller ønsker at give os feedback, må du meget gerne kontakte os: