Sådan foregår et fakturakøb

Vælg faktura ved kassen

Ved godkendt kreditvurdering kan du købe din rejse med det samme.

Én samlet faktura

Alle de køb, du har foretaget i løbet af måneden, samles på én faktura, som sendes til dig via e-mail.

Betaling

Du betaler i slutningen af måneden. Ønsker du ikke at betale det fulde beløb, kan du naturligvis også vælge at delbetale.


Spørgsmål om fakturabetaling

  • Hvordan sendes min faktura?

    Fakturaen sendes til dig via e-mail til den e-mailadresse, du oplyste ved dit køb. Det er også den adresse, der er registreret hos Captum.

    Hvis du ønsker at få fakturaen sendt med posten, kan du kontakte os på kundeservice@captumgroup.dk

  • Hvornår modtager jeg min faktura?

    Vi sender din faktura til dig via e-mail omkring den 15. i måneden. Hvis du mangler din faktura, kontakt vores kundeservice.

  • Jeg har ikke modtaget min faktura?

    Vi sender din faktura til dig via e-mail omkring den 15. i måneden. Hvis du ikke har modtaget din faktura, bedes du kontrollere, om den kan være havnet i din spammappe. Er den det, så husk at gøre vores afsender-e-mail til en “sikker afsender”. Det gøres som regel ved at højreklikke på e-mailen og vælge “Tilføj afsender som sikker afsender”.

    Hvis du mangler din faktura, kontakt vores kundeservice.

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler til tiden?

    Det mindste godkendte beløb, du skal betale, fremgår af delbetalingsfakturaen, som du modtager hver måned. Den mindste månedsindbetaling er 5 %, dog mindst 100 kr.

    Betalingsansvaret ligger hos den, der har ansøgt om og fået bevilget kreditten. Hvis betaling ikke sker rettidigt, tillægges et rykkergebyr på p.t. 100 kr. Hvis kravet forbliver ubetalt, kan der opstå afgifter i forbindelse med indsamlingsprocedurer. Påløbne rente og afgift kapitaliseres.

  • Har I modtaget min betaling?

    Husk på, at det kan tage op til tre bankdage, før en betaling registreres. Kontakt vores kundeservice, hvis der er gået mere end tre bankdage, og din betaling stadig ikke er blevet registreret.

  • Hvorfor har jeg fået et rykkergebyr på min faktura?

    Der opkræves et rykkergebyr på p.t. 100 kr, såfremt:
    * betalingen registreres hos Captum efter forfaldsdatoen
    * betalingen helt mangler for en måned
    * beløbet, du indbetalte, er mindre end det minimumsbeløb, der skulle indbetales i henhold til fakturaen

    Du kan nemt kontrollere, hvilke fakturaer, der er blevet betalt, ved at kontakt vores kundeservice. Hvis du mener, at gebyret er forkert så kan vi finde ud af, hvad der er sket.

  • Jeg ønsker at delbetale min faktura?

    Hvis du foretrækker Fleksibel Delbetaling, så kan det godt lade sig gøre. Du skal blot følge instruktionerne på din Faktura. Bemærk, at der kommer udgifter i form af rente og administrationsgebyr, hvis du vælger Fleksibel Delbetaling. Vilkårene for delbetaling finder du her.